niedziela, 5 stycznia 2014

Sposób na pompon

Witam w nowym 2014 roku i przy okazji serdecznie życzę Wam wszystkim szczęścia...

Jak nie robiłam czapek, to nie robiłam, ale jak już zaczęłam to chyba końca nie będzie. Czapka zrobiona została z włóczki o wdzięcznej nazwie Benia - skład 70 % akrylu i 30 % wełny. Mam nadzieję, że nie będzie gryzła. Ja bym to zniosła, ale że jest to czapeczka "dziękczynna", to wolałabym żeby przyszła właścicielka nie narzekała i nosiła ją z przyjemnością ;)



Na początku myślałam o zwykłym pomponie z włóczki, ale w pasmanterii zauważyłam futerko z lamy i pomyślałam, że z tego można by wykombinować coś fajnego.


Wystarczyło 20  cm.

 
Zawinęłam dookoła i mocno zszyłam żyłką.



Powstał taki pomponik.


 

Czapeczka w całej okazałości.



Mam nadzieję, że czapka przypadnie do gustu ;) A ja zabieram się za następną.
 
Pozdrawiam serdecznie!!!

1 komentarz: