piątek, 2 sierpnia 2013

CHUSTA ENTRELAC

Ileż to ja chust Entrelac obejrzałam i podziwiałam, zawsze bardzo mi się podobały. Ucieszyłam się przeogromnie kiedy Intensywnie Kreatywna ogłosiła na swoim blogu  "razem robienie" właśnie chusty Entrelac. Nic tylko kupić wełenkę i robić, robić, aż zrobić;)))



Na chustę  poszło 3 motki wełny, która ma się nie "mechacić".


Trochę czasu mi ta chusta zabrała, jednak robótka mi się nie nudziła. Ciągle zastanawiałam się jak będzie wyglądał kolejny element.

I takie ptaszyska mi się skojarzyły z moją chustą ;)))
Różowe flamingi. Źródło: Internet

Pozdrawiam serdecznie!!!

3 komentarze:

  1. Fajna chusta
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wyszła...uwielbiam te kolorki!!!! I lubię te włóczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna chusta w kolorku flaminga :)))
    Pozdrawiam
    Fajnie przerabiasz ubrania mi jakoś do przeróbek brak cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń