piątek, 15 lutego 2013

BROSZKA Z KORONKI I SKÓRY

Zrobiłam sobie krótką przerwę od projektów "długodystansowych" i druty zamieniłam na maszynę. Miałam trochę eko skórki i koronki, z których powstała sukienka sylwestrowa. Coby więc nie przekładać z kąta w kąt skrawków materiału, przyszło mi do głowy zrobienie broszki.



Z obu materiałów wycięłam łezki, z tym że łezka koronkowa jest nieco mniejsza.



Lamówką obszyłam oba kawałki materiału.



I przyszedł w końcu czas na stare koraliki, które nie jeden raz miałam zamiar wyrzucić...



Koraliki ułożyłam w różnych miejscach, obtoczyłam materiałem i bardzo mocno okręciłam podwójną nitką.



Zapinkę wolałam przyszyć niż przykleić ;)



I jest !

 


A oto bliźniaczka, choć tylko trochę podobna ;)



Moja "bratówka" przyłożyła broszkę do opaski na włosy i było jej bardzo do twarzy ;)))

Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy: