sobota, 15 grudnia 2012

WISIOR SÓWKA

Doszłam do wniosku, że ta sówka to "ni pies, ni wydra"! Starszy synio jak zobaczył, to powiedział "o jaki ładny niedźwiadek", po czym przyczłapał młodszy (który idzie w zaparte i nie chce mówić, choć się mu powtarza, że starszy brat w jego wieku to...) i wydał z siebie taki dźwięk, jakim zwykle oznajmia, że na horyzoncie pojawił się kotek, albo piesek.
Moja sówka, srebrna główka wylęgła się w mojej wyobraźni, gdy pewna, znajoma, elegancka pani :):):) w pewnym, znajomym, eleganckim sklepie (z miejsca pozdrawiam) pokazała mi srebrne wisiorki sówki. Pięęęękne. No, to nie ma, że sobie odpocznę.

Oto moje świecidełko
Na początku był cekinowy chaos na ficowym tle.

Później pojawiły się oczyska i dzióbek.

Gdy już sobie wszysko przełożyłam z głowy na filc, do gry wkroczyła igła z żyłką (dobrze mieć tatę wędkarza ;))

Aż tu pojawiły się schodki...jak to wykończyć?

Zdecydowałam, że konieczne są jeszcze skrzydełka. Po czym wykroiłam z filcu tył sówki, który zakrył "warsztacik".

Awers sówki

I dopracowany rewers.

Sówka jak na razie wisi na łańcuszku, ale chyba zrobię z niej breloczek na klucze.

Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Według mnie nie jest źle,ale...
    U mnie na monitorze to oczy sówki się zlewają z resztą cekinów, tylko dziób "wychodzi" na pierwszy plan. Gdyby oczy były w innym kolorze, bardziej by je było widać.I myślę, że wtedy cały efekt byłby lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diękuję za sugestie. Mój brat też stwierdził, że całość trochę się zlewa. Na początku planowałam te oczyska czarne, takie jak dzióbek. Zrobiłam jednak srebrne, no i wyszło jak wyszło...cekinów mam jeszcze bardzo dużo, może powstanie siostra bliźniaczka ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Sówka czy niedźwiadek będzie fajny breloczek:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie sówka! I to bardzo urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzyskuję powoli wiarę w swój przekład wyobraźni ;)Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  4. Pięknie :) Oczy faktycznie mogłyby być innego koloru, ale tak też jest nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cokolwiek wyszło, mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń